Obserwatorzy

piątek, 22 kwietnia 2011

Bardzo was przepraszam , ale po świętach , chyba ,że się obudzę i napiszę.

Przepraszam bardzo czytelników tego gówna , ale nie mam teraz weny. Te święta i w ogóle. Cieszę się , że mam , chyba mam kogo przepraszać. ^^ Następny rozdział powstanie po świętach . Ale może obudzę się prędzej i coś napiszę.

Jeszcze zachęcam do odwiedzania mojego drugiego bloga , który wciąż działa i mojego kotkowego bloga , który mieści się po linkiem http://jessiejmarcelinaiinni.blogi.kotek.pl/
Miło by mi było gdybyście napisali szczerze czy aby napewno nie jest to porażka. 

Jeśli macie konto na kotek.pl to podajcie mi nick z chęcią was zaproszę do znajomych. Mój nick to lilaa. Jeśli was to w ogóle obchodzi.

Jeszcze zachęcam do zadawania mi nawet najdziwniejszych , najgłupszych i najśmieszniejszych pytań. Na wszystkie odpowiem. Wybiorę najbardziej sensowne pytania ( nie ma limitu ) i opublikuje je wraz z odpowiedziami na prawdopodobnie dwóch blogach . Ja pytania można zadawać na http://www.wywiader.pl/lilaaa

Namawiam także do zakładania kont :D

P.S - Wiem , że miałam ten rozdział dodać dziś lub jutro ale po prostu nie dam rady . Mam nadzieję , że zrozumiecie. 

A na pocieszenie tych dwóch może nawet trzech osób , którzy czytają to z czego bardzo się cieszę , kilka piosenek.


3 komentarze:

  1. heyy zapraszam na http://my-myself.blog.onet.pl/ jest nowy rozdział :) masz bardzo fajne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo szkoda :) Mój nick na kotku milkay16_17 :**

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, lubię Fergie i dodaje ;*

    OdpowiedzUsuń